پترو سازه تدبیر گستر (پتساکو)

طراحی ساخت انواع قطعات، مهندسی معکوس، ثبت سفارش و واردات و صادرات

پترو سازه تدبیر گستر (پتساکو)

طراحی ساخت انواع قطعات، مهندسی معکوس، ثبت سفارش و واردات و صادرات

پترو سازه تدبیر گستر (پتساکو)

شرکت پتساکو با 10 سال سابقه مهندسی معکوس و ساخت انواع تجهیزات صنعتی نظیر انواع پمپ، گیربکس، مخزن، ولو و غیره و ماشین آلات صنعتی و قطعات یدکی مربوطه با هر نوع متریال مانند انواع آلیاژها، سوپر آلیاژها، فلز، غیر فلز، برنج، پلیمر، لاستیک، پلاستیک از روی نقشه ساخت یا نمونه موجود با روش های مختلف ساخت مانند ریخته گری، ماشینکاری، تراشکاری، فرزکاری، تزریق و غیره در خدمتتان کارخانجات و صنایع معظم کشور می باشد. .

بزرگترین خانواده پمپ های شیمیایی غیر فلزی را پمپ های پلیمری تشکیل می دهند و در برخی مواقع متریال های شیشه، سرامیک، کربن و لاستیک نیز برحسب خواص خوردگی، سایش یا حرارت استفاده می شود. پمپ های پلیمری عمدتاً از جنس PTFE ,PVDF ,PE,PP هستند که به صورت تراشکاری شده از بلوک این مواد و یا تزریق در صورت امکان ساخته می شوند.

در مورد مترال PTFE باید گفت که تفلون خالص را توسط تراشکاری، از بلوک و پلیمرهای PTFE، شامل  PFA 1 و FEP 2 توسط تزریق داخل قالب می توان ساخت. هر کدام از متریال های فوق دارای قابلیت های خاصی بوده و جهت جابه جایی سیالات شیمیایی با غلظت و درجه حرارت های متفاوت به کار می روند.

[/av_one_half]

ساختار و ساختمان پمپ های پلیمری

ساختمان پمپ های پلیمری PE،PVDF،PVC،GFP پمپ های ساخته شده از این مواد معمولا به دو صورت تزریقی ساده و محافظت شده توسط زره فلزی ساخته می شوند. پمپ های ساده از تزریق مواد پلیمری فوق ساخته شده و فقط در قسمت یاتاقان بندی و شافت فلزی می باشد و کلیه قطعات در تماس با سیال از پلیمر ساخته می شود.

متریال های PP و PE برای مایعات خالص و تمیز تا حرارت 80 درجه سانتی گراد و متریال GFP که پلی پروپیلن با الیاف شیشه می باشد و PVDF برای سیالات با خورندگی و سایش تا دمای 120 درجه سانتی گراد استفاده می شود. پروانه به صورت نیمه باز با کانال های نسبتاً بزرگ برای جریان سیال و یه صورت یکپارچه و قوی ساخته شده است. پروانه از تزریق مواد سبک و بالانس ساخته می شود که به همراه پره های پشت پروانه نیروهای محوری را جهت طول عمر بلبرینگ ها ویاتاقان ها به حداقل می رساند.

از اورینگ ها و واشر های ضد خوردگی (PTFE) برای آب بندی قطعات پمپ استفاده می شود که حتی در فشارهای بالا، این سیستم آب بندی خوبی را ایجاد می کند. بوش روی شافت که با مایع در تماس است از متریال های زیر برحسب نوع سیال و درجه حرارت و سایش ساخته می شود. سرامیک، Alloy 20، Hastalloy-B، Titanium، Monel، Silicon carbid، Al-oxide%99.5

مکانیکال سیل این پمپ ها معمولاً از نوع بیلوزی تفلونی است که در خارج پمپ نصب شده و برای مواد خورنده شیمیایی نظیر اسید ها، بازها، نمک ها، اکسید کننده های قوی و دیگر سیالات شیمیایی کاربرد دارند. کلیه قطعات در تماس با مایع از جنس مقاوم ساخته شده اند. این سیل ها در خارج پمپ نصب شده و به راحتی قابل تعویض می باشند. جنس سطوح از سرامیک 99.5 درصد در فیس ثابت و GFT در فیس متحرک ساخته می شوند. لاز به ذکر است در موارد خاص می توان جنس سطوح سیل را از متریال های سیلیکون کارباید و کرین نیز ساخت.



راه های ارتباط با پتساکو:     تلفکس: 44841229-021   ایمیل: petsacotf@gmail.com

برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره ما به نشانی وب سایت ما مراجعه نمایید:

http://petsaco.ir/ 

(کلیک کنید)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی