پترو سازه تدبیر گستر (پتساکو)

طراحی ساخت انواع قطعات، مهندسی معکوس، ثبت سفارش و واردات و صادرات

پترو سازه تدبیر گستر (پتساکو)

طراحی ساخت انواع قطعات، مهندسی معکوس، ثبت سفارش و واردات و صادرات

پترو سازه تدبیر گستر (پتساکو)

شرکت پتساکو با 10 سال سابقه مهندسی معکوس و ساخت انواع تجهیزات صنعتی نظیر انواع پمپ، گیربکس، مخزن، ولو و غیره و ماشین آلات صنعتی و قطعات یدکی مربوطه با هر نوع متریال مانند انواع آلیاژها، سوپر آلیاژها، فلز، غیر فلز، برنج، پلیمر، لاستیک، پلاستیک از روی نقشه ساخت یا نمونه موجود با روش های مختلف ساخت مانند ریخته گری، ماشینکاری، تراشکاری، فرزکاری، تزریق و غیره در خدمتتان کارخانجات و صنایع معظم کشور می باشد. .

معرفی پتساکو

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹ ب.ظ

دوستان همراه سلام... سید فرید بلادی موخر مدیر هلدینگ گروه شرکت های پتساکو هستم. از اینکه به شما دوستان و سروران گرامی در زمینه های مورد نیازتان خدمت رسانی کرده و خواهم کرد بسیار خرسندم. از سال 1373 کار حرفه ای خودم را در صنعت پتروشیمی و بعدها در نفت و گاز به صورت های غیردولتی آغاز کردم و نسبت به راه اندازی گروه شرکت های پتساکو اقدام کردم. در این 22 سال تجارب گوناگونی را کسب کردم. گروه پتساکو با هدف کمک به صنعت کشور در زمان فشرده تر شدن تحریم های سخت و طاقت فرسا راه اندازی گردید و از خداوند منان شاکرم که با یاری وی توانستم خدمات قابل توجه ای را در این مدت، به میهن عزیزم ایران و هموطنان عزیزتر از جانم ارائه نمایم. هم اکنون پتساکو فعالیت های خود را به صورت گروهی و با ترکیبی از چندین شرکت به انجام می رساند لذا با توجه به نوع درخواست تخصصی شما عزیزان، پیشنهادات فنی و مالی با اسم و عنوان شرکت های همکار متخصص در زمینه درخواست های شما عزیزان صادر و خدمتتان ارائه خواهد شد.


راه های ارتباط با پتساکو:     تلفکس: 44841229-021   ایمیل: petsacotf@gmail.com

برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره ما به نشانی وب سایت ما مراجعه نمایید:

http://petsaco.ir/ 

(کلیک کنید)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی