پترو سازه تدبیر گستر (پتساکو)

طراحی ساخت انواع قطعات، مهندسی معکوس، ثبت سفارش و واردات و صادرات

پترو سازه تدبیر گستر (پتساکو)

طراحی ساخت انواع قطعات، مهندسی معکوس، ثبت سفارش و واردات و صادرات

پترو سازه تدبیر گستر (پتساکو)

شرکت پتساکو با 10 سال سابقه مهندسی معکوس و ساخت انواع تجهیزات صنعتی نظیر انواع پمپ، گیربکس، مخزن، ولو و غیره و ماشین آلات صنعتی و قطعات یدکی مربوطه با هر نوع متریال مانند انواع آلیاژها، سوپر آلیاژها، فلز، غیر فلز، برنج، پلیمر، لاستیک، پلاستیک از روی نقشه ساخت یا نمونه موجود با روش های مختلف ساخت مانند ریخته گری، ماشینکاری، تراشکاری، فرزکاری، تزریق و غیره در خدمتتان کارخانجات و صنایع معظم کشور می باشد. .

بوستر پمپ (Booster Pump)

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۰۷ ب.ظ

بخشی از کاربردهای بوستر پمپ ها شامل مصارف آب شرب مجتمع های مسکونی ،مراکز اداری وتجاری مانند مراکز خرید وادارات دولتی، مراکز تفریحی و ورزشی مانند استخرها واستادیوم های ورزشی و واحدهای کشاورزی مانند سیستمهای آبیاری تحت فشاردر داخل گلخانه و یا باغات با سیستم کشت صنعتی وهمچنین سیستم های اطفای حریق بر اساس استانداردهای ساختمان می باشد.

انواع بوستر پمپ ها

در بوستر پمپهای دورمتغیر با بهره گیری از تکنولوژی روز امکان کنترل سرعت دوران پمپ بر اساس فرامین صادر شده از اینورترهای نصب شده بر روی تابلوفرمان بوستر پمپ وجود دارد. از مزایای این سیستم می توان به راه اندازی نرم الکترو پمپ با هدف کاهش مصرف برق وافزایش عمر مفید پمپ وهمچنین کاهش لرزه های احتمالی به دلیل استارت آنی پمپ اشاره کرد، از دیگر محاسن این سیستم کنترل دبی خروجی پمپ بر اساس پالسهای دریافتی ار سنسور نصب شده بر روی کلکتور بوستر پمپ می باشد.

در این بوستر پمپها با استفاده از پرشرسویچ های نصب شده بر روی پوستر امکان فرمان نوبتی پمپها بر اساس نیاز موجود در خطوط لوله فراهم می گردد. در این روش با تنظیم هر پمپ بر اساس اختلاف فشار 0.5 بار با پمپ قبلی امکان کنترل دبی وفشار مدار بوستر پمپ در شرایط بهینه وجود دارد.

امروزه با افزایش تراکم ساخت وساز در شهرها واجرای پروژهای بلند مرتبه سازی ارتقاء سطح ایمنی در دستور کارمناطق مختلف شهرداری قرار گرفته که از جمله مهمترین این بخشها استفاده از سیستمهای هشدار واطفای حریق می باشد. در این سیستمها بوستر پمپهای آتش نشانی با فشار کاری بالا در مدار قرار گرفته وآب مورد نیاز شبکه اطفاء حریق را تامین می نماید با توجه به احتمال پایین کاربری این PLC سیستم در دوره های زمانی کوتاه، خطر گیرپاژ پمپها وجود دارد لذا با استفاده از مدار فرمان امکان استارت دوره ای پمپ ها در بازه های زمانی 15 روزه به مدت 15 ثانیه با هدف جلوگیری از گیرپاژ پمپها فراهم می گردد. بوستر پمپ از اجزاء مختلفی تشکیل شده است این اجزاء عبارتند از : پمپ، تابلو برق، کلکتورهای ورودی و خروجی،اتصالات، شاسی، منبع دیافراگمی

ممکن است هر یک از اجزاء بوستر پمپ از بهترین مارکهای موجود در بازار باشد ، اما انتخاب اولیه ، مونتاژ نهایی مجموعه ، تنظیمات مربوط به PLC و راه اندازی در صورتی که به درستی انجام نشود هر کدام به تنهایی میتواند باعث کارکرد نا مناسب مجموعه بوستر پمپ شود .

از طرف دیگر به همان نسبت که استفاده از بوستر پمپ باعث کاهش مصرف انرژی ، هزینه کمتر نگهداری و تعمیر و آسایش مصرف کنندگان نهایی میشود ، انتخاب غیر کارشناسی و عدم رعایت استاندارد های لازم در این بخش باعث مصرف انرژی بیشتر ، هزینه بیشتر نگهداری و تعمییرات ، اتلاف وقت وعدم رضایت و آسایش مصرف کنندگان میشود .

متاسفانه به دلیل توجه بیش از اندازه خریداران به قیمت اولیه ، بازار ساخت و فروش سیستم های نا مرغوب ارزان رونق یافته ، حال آنکه چندین برابر قیمت اولیه خرید ، صرف افزایش مصرف برق ، تعمیرات ، نگهداری و... میگردد ، که خود موجب عدم رضایت مصرف کننده خواهد شد .لذا بررسی و تحقیق اولیه خریداران ، هم باعث رضایت مصرف کننده گشته و هم ارائه خدمات مناسب تر از طرف شرکتهای معتبر فعال در این زمینه را هموار تر می کند .

موارد کاربرد بوستر پمپ

  • سیستم اطفای حریق
  • آبیاری مزارع کشتزارهای بزرگ
  • آبرسانی شهرها و شهرک ها
  • آبرسانی مجتمع های مسکونی
  • آبرسانی ساختمان های مرتفع
  • آبرسانی بیمارستان ها و فرودگاه ها
  • آبرسانی هتل ها و کارخانه ها و مراکز صنعتی
  • استفاده در پروژه های آبیاری قطره ای و باران مصنوعی



راه های ارتباط با پتساکو:     تلفکس: 44841229-021   ایمیل: petsacotf@gmail.com

برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره ما به نشانی وب سایت ما مراجعه نمایید:

http://petsaco.ir/ 

(کلیک کنید)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی