پترو سازه تدبیر گستر (پتساکو)

طراحی ساخت انواع قطعات، مهندسی معکوس، ثبت سفارش و واردات و صادرات

پترو سازه تدبیر گستر (پتساکو)

طراحی ساخت انواع قطعات، مهندسی معکوس، ثبت سفارش و واردات و صادرات

پترو سازه تدبیر گستر (پتساکو)

شرکت پتساکو با 10 سال سابقه مهندسی معکوس و ساخت انواع تجهیزات صنعتی نظیر انواع پمپ، گیربکس، مخزن، ولو و غیره و ماشین آلات صنعتی و قطعات یدکی مربوطه با هر نوع متریال مانند انواع آلیاژها، سوپر آلیاژها، فلز، غیر فلز، برنج، پلیمر، لاستیک، پلاستیک از روی نقشه ساخت یا نمونه موجود با روش های مختلف ساخت مانند ریخته گری، ماشینکاری، تراشکاری، فرزکاری، تزریق و غیره در خدمتتان کارخانجات و صنایع معظم کشور می باشد. .

پمپ سانتریفیوژ خانگی (Home Centrifuge Pump)

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۲۶ ب.ظ

پمپ خانگی، پمپی است که در مصارف خانگی جهت تقویت فشار آب خانگی استفاده می شود. عوامل موثر در نوع این پمپ عبارتند از:

  • تعداد طبقات ساختمان
  • متراژساختمان
  • تعداد شیر موجود
  • میزان مصرف آب

انواع پمپ قابل ارائه جهت مصارف خانگی:

  • پمپ با مخازن انبساط
  • پمپ با کلید اتوماتیک
  • بوستر پمپ

که با توجه به میزان مصرف آب، یکی از پمپ های مذکور انتخاب خواهد شد.

پمپ با مخازن انبساط

در مصارف پمپ خانگی، پمپ با مخازن انبساط برای نگهداری نیاز به کنترل و سرویس به موقع و زیادی نسبت به نوع دیگری دارد و تشکیل شده از پمپ و پنچ راهی، اتوماتیک، درجه و منبع انبساط که نسبت آب مصرفی اندازه منبع انبساط و مقدار ارتفاع قدرت پمپ و مقدار برق مصرفی پمپ نوع اتوماتیک را تعیین می کند.

پمپ با کلید اتوماتیک

در مصارف پمپ خانگی، پمپ با کلید اتوماتیک نسبتا هزینه کمتری از منبع انبساط و پمپ را دارد ولی برای استفاده از کلید اتوماتیک در پمپ های خانگی باید مقدار باز و بسته شدن شیر را در نظر گرفت چون در هر دور باز و بسته شدن شیر کلید اتوماتیک استارت زده و پمپ شروع به کار می کند به همین علت است که برای استفده از پمپ با کلید اتوماتیک رعایت اینکه مقدار مصرف بیشتر باشد از این انتخاب پمپ با کلید اتوماتیک صرف نظر کرد . پمپ خانگی با اتوماتیک تشکیل شده از پمپ و کلید اتوماتیک که مقدار ارتفاع مدل پمپ و مدار مصرف الکترو پمپ نوع کلید اتوماتیک را تعیین می کند.

بوستر پمپ

 در مصارف پمپ خانگی، بوستر پمپ ها نسبتا جایگاه مهمی دارند چون مصارف این نوع پمپ ها چه در مصارف خانگی و یا صنعتی خیلی با صرفه بوده و هزینه نگهداری آنها کم می باشد و اکثرا در آپارتمانها و مراکز بزرگی که مصرف آب زیادی دارند مانند شهرک ها و یا شهر ها مورد استفاده قرار میگیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بوستر پمپ ها به مقاله بوستر پمپ در این بخش مراجعه فرمائید . ولی اجزاء تشکیل دهنده این نوع از پمپ ها تشکیل شده از الکترو پمپ ، فشار سنج ، تابلو کنترل ، اینورتور و غیره



راه های ارتباط با پتساکو:     تلفکس: 44841229-021   ایمیل: petsacotf@gmail.com

برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره ما به نشانی وب سایت ما مراجعه نمایید:

http://petsaco.ir/ 

(کلیک کنید)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی